Ceník - účetnictví
Minimální odměna kterou si účtujeme za naše služby:
50,- Kč za každou zaúčtovanou účetní položku, zejména přijatou a vydanou fakturu, pokladní doklad,
Interní účetní doklad a řádek bankovního výpisu, atd..
500,- Kč za každé zpracováni mzdové agendy jednoho zaměstnance vykonávajícího práci pro klienta na základě pracovní smlouvy;
300,- Kč za každé zpracováni mzdové agendy jednoho zaměstnance vykonávajícího práci pro klienta na základě dohody
o pracovní činnosti;
300,- Kč za každé zpracování mzdové agendy jednoho zaměstnance vykonávajícího práci pro Klienta
na základě dohody o provedení práce;
5 500,- Kč za každé zpracování daňového přiznání k dani z příjmu Klienta;
1 500,- Kč za každé zpracováni daňového přiznáni k silniční dani;
5 000,- Kč za každé zpracováni daňového přiznání k dani z nemovitostí;
6 000,- Kč 1/12 roční fakturace minimálně 5 000,- za každé zpracování účetní závěrky, i mimořádné;
1 100,- Kč za každou hodinu poskytování poradenství a konzultací;
6 000,- Kč Měsíčně je naše minimální cena za vedení účetnictví.
- klient a účetní se mohou dohodnout na smluvní odměně za plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi paušální formou, v tom případě je minimální plnění uvedené ve smlouvě o vedení účetnictví za každý měsíc, v případě že objem plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi výrazně převyšuje paušální cenu, použije se pro výpočet odměny účetního 25,-Kč za každou zaúčtovanou účetní položku případně se dodatkem stanoví nová výše měsíční paušální platby minimální výše je 6000,- Kč
Zastupování před úřady
1 100,- Kč za každou hodinu poskytování poradenství a konzultací;
- hotové výdaje za využití dopravních prostředků a technických pomůcek a doplňkového příslušenství po odsouhlasení klientem.
- klient a účetní se mohou dohodnout na smluvní odměně za plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi
- předem odsouhlasené výdaje třetích stran které budou zahrnuty v procesu a jsou smluvně odměněný za plněni poskytnuté klientovi
Daňové poradenství - po dohodě s daňovým poradcem.
2 500,- Kč za každou hodinu poskytování poradenství a konzultací. Po Individuální poradě s poradcem.
- hotové výdaje za využití dopravních prostředků a technických pomůcek a doplňkového příslušenství po odsouhlasení klientem.
- klient a účetní se mohou dohodnout na smluvní odměně za plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi
- předem odsouhlasené výdaje třetích stran dle náročnosti a ceníku konkrétní více služby
Účetní poradenství
1 100,- Kč za každou hodinu poskytování poradenství a konzultací;
- hotové výdaje za využití dopravních prostředků a technických pomůcek a doplňkového příslušenství po odsouhlasení klientem.
- klient a účetní se mohou dohodnout na smluvní odměně za plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi
- předem odsouhlasené výdaje třetích stran dle náročnosti a ceníku konkrétní více služby
Platební podmínky
- všechny částky uvedené v této Smlouvě jsou uvedeny bez DPH
- odměna bude vyúčtována vždy společně za každý kalendářní měsíc
- odměna Je splatná vždy 25. dne ode dne vystavení dokladu
- odměnu je vždy splatná bankovním převodem na bankovní účet Účetní/ho, číslo účtu 2901129812/2010 IBAN:CZ1720100000002901129812, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX, vedený u Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1